Montferland

Ontdek de prachtige natuur van de omgeving Montferland. Of u nu wilt wandelen of ontspannen, jong of oud bent, Montferland heeft voor iedereen iets te bieden!

Laatste berichten

0316-581910
Hoofdstraat 1, Didam
info@montferland.nl
Image Alt

Rick – Carpe Diem

 

partnership , 17e jaar, 2020 statistieken, over crio, werkwijze, doelen

Aanvragen Waarde  Niet OK     Niet beschikbaar Waarde niet beschikbaar Boekingen Omzet
162 € 102236.50 107     39 € 25044.50 54 € 32336.5

montferland op 1 campagne – hoe is deze campagne ontstaan. Start 1999, 2019 bouw- en jubileumjaar

Onze activiteiten in deze periode voor Montferland  ( kasteelstad, ondernemers support , horeca & recreatie , lobby, presentaties,  accommodaties ) 

Gemeenschappelijk ( bestuurders / wethouders en ondernemers ) visie & doel van de Stichting Montferland Marketing is de uitvoering van de Montferland op 1 campagne.
Hoe is de stichting  tot stand gekomen? Waarom in de vorm van een nieuwe stichting? Wat is het uiteindelijke doel?  Wat is de reden dat we daar 3 jonge ondernemers bij willen, buiten Bram, Luuk ook Pim/Rick.

Onze inbreng / positie

Crio Montferland netwerk is nu eigendom van de Stichting Montferland marketing

Onze inzet richting ondernemers

  1. Partnership marketing / nieuwe arrangementen – meer omzet op uitdagende markten en van buiten de regio – Intensief partnership traject
  2. Lokale marketing ondernemers ondersteunen en adviseren in communicatie & marketing ondersteuning
  3. Bijzondere markten zoals trouwmarkt

Deze ondersteuning is de motor van de campagne met als doel de stichting zelfvoorzienend te krijgen waarbij de door het bestuur toegewezen subsidie ons ondersteund met het team Montferlandse ondernemers met extra aandacht bij te staan. Er komt een eigen subsidie bureau doel is tot een budget te komen die past bij onze begroting. De eerste middelen zijn al gevonden. Uiteindelijk is onze inbreng tijdelijk en maar 1 gedeelte van een veel grote plan.

Onze verdienste is de commissie zoals we nu ook al werken. De marketing en de boekingen komen tot stand via onze eigen kanalen en marketing inspanningen.

Meedenken en meewerken in de breedste zin van het woord in bestemmingsontwikkeling en bestemmingsmanagement.

Meer doelen en activiteiten die de stichting wil gaan oppakken lees je op TijdvoorMontferland.nl ( mooietijden ) 

Klein stukje politiek, het is absoluut niet zo dat we niet van samenwerken zijn, in tegendeel. Zolang het op de inhoud gericht is en niet op de persoon werken we met iedereen samen.

Onze focus is Montferland op 1 zetten en een goede samenwerking aan te gaan met met iedereen die wil samenwerken. Met iedereen, ook de ergste criticasters , door een ijzersterke campagne neer te zetten. We zijn nu iets meer dan 25 man/vrouw sterk en duizenden Montferland fans. 

Voor Carpe Diem is het belangrijk dat je vanuit elke hoek, publiek & privaat, optimaal ondersteund word.

Een sterk Montferland Merk in combinatie met de Achterhoek , de Liemers en de Gelderse streken geeft ons allemaal een mooie toekomst.   

Toeristisch Informatie Punt